/* Blog Hocam İletişim Sayfası */ .contact-form-widget { width: 500px; max-width: 100%; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #E6E7E8; color: #000; border: 1px solid #656E75; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.25); border-radius: 10px; } .contact-form-name, .contact-form-email, .contact-form-email-message { width: 100%; max-width: 100%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit { border-color: #656E75; background: #E6E7E8; color: #000; width: 20%; max-width: 20%; margin-bottom: 10px; } .contact-form-button-submit:hover{ background: #679EC9; color: #ffffff; border: 1px solid #FAFAFA; } /* Blog Hocam İletişim Sayfası */

20 Ekim 2014 Pazartesi

4 Vintage Alarmı

Vintage denince gözümün önüne pastel tonlar, çiçek desenler, ferforjeler, biraz eskiye özlem, biraz da günümüz ile bütünleşmesi ama en çokta ferah, aydınlık yaşanılası köşeler ve evler geliyor. Evde oluşturduğumuz  bir köşe bile, odanın sevecenliğini ve sıcaklığını arttırıyor. İlk kim çıkardıysa şu Vintage tarzını helal olsun ona :) Bu tarza ulaşılabilirliğimizi arttırmada öncü olan English home ve İkea 'ya da selamlar olsun efendim :)


O telefon ne güzel birşeydir yahu...








Pembe gönlüm sende :)




Odanızın dekorasyonuna uygun renklerde, şirin mi şirin bir kurdele ile bağlanmış çiçekli bir perde,  evin bütün havasını değiştirebilir.



 Bu sofradan kalkmak istemezdim :)





Bir gün benim olacaksın ferforje manken !!










Bu nasıl romantik  bir tasarımdır ...




4 yorum:

  1. Fotoğrafları çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Ferforjelere ve eski olan bir çok objeye bende bayılıyorum.. Hatta kendi çapimda biriktirmeye de başliyorum ama istifçi olmak biraz korkutuyor beni çünkü sonu yok aldıkça, biriktirdikçe biriktiriyor insan:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneme, babama içten içe kızardım eskiden, neden atmıyorlar, bunları biriktiriyorlar diye. Şimdi annemlerin o atmadığı güzellikleri ben istiyorum onlardan, kendi evimin en güzel köşesine koymak için.
      Ne demişler anneni babanı eleştirme, yarın aynı şeyleri sende yapacaksın :)
      Sevgiler.

      Sil